کاش یکی بود....
تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 18:35 | نويسنده : shahram


کاشکی یکی بود از دلم خبر داشت

کوه غمو از رو دوشم بر میداشت

کاشکی یکی بود روی دلتنگیام

با عشق خوبش کمی مرهم میذاشت



نظرات شما عزیزان:

فردین
ساعت11:11---24 مرداد 1393
سلاممم
وب خوشگلی دارین


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت10:23---24 مرداد 1393

آرزویت رابراورده می کند،

آن خدایی که آسمان رابرای خنداندن گلی میگریاند...


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت10:22---24 مرداد 1393
خداوندا …
تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست که تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام !



MAHTAB
ساعت13:08---23 مرداد 1393
تو فقط یک بار زندگی خواهی کرد،

پس برایِ خودت زندگی کن

مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند ...


shey2nak
ساعت7:44---23 مرداد 1393
تو تنهاییت را با "شعر" پُر میکنی
دیگری "سکوت"
من با "دود" سیگار و لحظه لحظه مرگ لحظه ها و ریهِ هایــــم
وشاید ...دختری در سرزمینم رو بر گرداند و با گوشه روسری "اشکهایش" را پاک کند !!!...
تنهایی تو کجا و تنهایی من کجا و تنهایی او کجا....
باز هم بگویید یک برابر یک است...
پاسخ:ممنون بخاطر مطلب قشنگت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: