خسته ام
تاريخ : یک شنبه 26 مرداد 1393 | 12:56 | نويسنده : shahram

خسته ام از تظاهر به ایستادگی
از پنهان کردن زخم هایم
زور که نیست !
دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و
با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!
............اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم
میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!
چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!
خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....
میخواهم بکشم کنار ! از تو ... از خودم..... از همه ی زندگی .....

 



نظرات شما عزیزان:

هه لبه ست
ساعت9:37---27 مرداد 1393
میخواهم بکشم کنار---- از خودم ---- از تو---- از زندگی

سارا
ساعت8:50---27 مرداد 1393
این نوشته....خیلی بهمم ریخت.....ضمنا...وب خوبی دارین....ب صفحه ی ماام سر بزنین...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: