تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 8:58 | نويسنده : shahram

 

شاید بگذرم از تو اما حساب لبهایت از تمام تو جداست

الکی است

مگر من از ان لبها دوستت دارم شنیده ام.

ارسالی ازطرف مصطفی



نظرات شما عزیزان:

عشق خسته
ساعت11:30---19 شهريور 1393
آره به خدا با این متنی که مصطفی اینجا نوشته موافقم .......................



همش بدو بیراه میشنوم



مصطفی
ساعت9:06---18 شهريور 1393
حرمت نگه میدارم

اگر نه باید تو را

عاشقانه های تو را

خاطرات تو را

می بستم به بد و بیراه


باید اصالت تو را

می بستم به نانجیب ترین حرفهایِ رایجِ کوچه و خیابان

فحشِ آدم و عالم را می کشیدم به عشقِ بی صاحبت


روزهای بی پدر مادرِ تنهایی





شبهای لا مروت بی خوابی

غروبهای نحسی که صدای اذان بلند میشود

صدای نفرینهای مادرم بلند میشود

سایه ی نبودنت قد میکشد

و من تلخ ترین بغض دنیا را تا ته حیاط میکشم

تا آبرویت را پیش هر کسی نریزم



خدا ا ا ا ا ا ا یِ من !!!!

با این همه بدی

چقدر هنوز دوستش دارم ...

--------------


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: