آرزوی بی انتهای قشنگی...
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 | 10:53 | نويسنده : shahram

هنوز هم بوی خاک را دوست دارم ...

و هنوز هم دلم کودکی ست عاشق بازی با خاک

نگران نباش ...

حال دلم خوب است ...

فقط گاهی بهانه ی خاطراتی را میگیرد که با دستانم خاکشان میکنم

زیر انبوهی از گریه ...

گریه هایی که بویشان را دوست ندارم ...



نظرات شما عزیزان:

attarishafa)rahgozar)
ساعت17:15---25 شهريور 1393
webe ghashangi dari

عشق خسته
ساعت13:08---25 شهريور 1393
واقعا .. هر لحظه ترس از جدایی امونم رو بریده بود ....
هزار تا قول ازش گرفتم ...
هزار تا قول بهم داد ....
گفت هیچ وقت نگران نباشم .....
گفت همیشه و تا ابد کنارم هست ... فقط با من می مونه....

ولی ... یهویی .. تصمیم یک نفره گرفت ... رفت و تنهام گذاشت ......
من موندم و یه دنیا بی کسی ....
من موندم و یه دنیا خاطره ...
من موندم و یه دنیا از آرزوهامون ......
من موندم و قولهای اون .............
من موندم و حسرت ......
من موندم و گریه .....
من موندمو تنهایی......................


بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:58---25 شهريور 1393
http://www.gelassheart.loxblog.com/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: