تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1393 | 7:37 | نويسنده : shahram

شب هایم می گذرد

 

بدون اینکـــه

 

دلم هوای آغوشت را داشته باشد

 

آغوشت ارزانی دیگران

 

من مهمان

 

پاهای بغل کرده ام هستم

 

و این آرامشم را حتی

 

با تو عـــوض نمی کنم

 



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت13:09---8 مهر 1393
زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است

تا در ان دوست نباشد، همه درها بسته است.


minaf
ساعت12:57---8 مهر 1393
نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..! چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ .. .

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت11:39---8 مهر 1393
حالا مے فهمم وقتے مے گویند :

"سردم شده و از درون مےسوزم" یعنے چه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: