من بلد نیستم
تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393 | 8:35 | نويسنده : shahram

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم....

 

بلد نیستم حرف دلم را نگویم.

 

حتی بلد نیستم بگویم نمیخواهمت وقتی میخواهمت.

 

بلد نیستم نخندم وقتی با توام...

 

یا حتی اخم کنم وقتی ناراحتم.

 

"من" هیچ کاری بلد نیستم....

 

جز دوست داشتن "تو".



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت4:19---12 مهر 1393
سلام وبت قشنگه خوشم اومد به منم سر بزن و در صورت تمایل تبادل لینک منو بلینک و بعد خبر بده بلینکمت منتظرم

minaf
ساعت15:56---10 مهر 1393
خاطرآت رآ ورق میزنم .....

انگار همین دیروز بود که میگفتی...!

برآی همیشه و تآ آخرین لحظه ی نفس کشیدنم .....!

با تو خواهم ماند ....!

امآ اکنون .....!

نه از تو خبری هست ...!

نه از حرفهایت اثری ......


عشق خسته
ساعت9:47---10 مهر 1393
آره دقیقا همینطوره ...
وقتی با تو هستم .. فقط باید بهت نگاه کنم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: