عادت ندارم...
تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393 | 14:7 | نويسنده : shahram

عادت ندارم درد دلم را

 

 به همـه کس بگویم ..! ! !

 

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم... ،

 

 تا همه فکـــــــــر کنند...

 

 نه دردی دارم و نه قلبــــ ! ! !



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت13:43---13 مرداد 1393

تو از من دوری !
از همین جا پشت شیشه تا آن سوی چراغ های شهر
اما این منصفانه نیست،
من و این اتحاد تاریکی ها
من و این سکوت تلخ
من و این طعم گس تنهایی
پس تو کجایی ؟؟؟
مگر قرار نبود حساب مرا با دستانت صاف کنی ؟
بیا ! من منتظرم
منتظر یک حال خوب ... که تو رقم بزنی ...


reza
ساعت14:24---12 مرداد 1393
وب متفاوتیییییی خیلی خوشگله

حمید
ساعت14:16---12 مرداد 1393
سلام
وبلاگ خوبی دارید.
من شما را لینک کردم.
ممنون میشم شما هم مرا لینک کنید.
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: