چشم های من...
تاريخ : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | 9:20 | نويسنده : shahram

آنقدر غــــم در دلم هست...!
آنقدر حسرت در من هست...!
دوست دارم همه را...! همين حال اتش بزنم! جانم نيز با من اتش بگيرد نابود شوم !
اين روزها چشم هاي من عجيب بارانيست ...هر ثانيه اش اشک....



نظرات شما عزیزان:

عشق خسته
ساعت14:43---27 خرداد 1394
آره دقیقا .....

حال الان من همینه .....

خسته شدم ....

دستم نمک نداره ....

خسته شدم ...........: -((


reyhane
ساعت15:28---20 خرداد 1394
یک عمر باید بگذرد

تا بفهمی بیشتر غصه هایی که خوردی

نه خوردنی بود نه پوشیدنی،فقط دور ریختنی بود…!

و چقدر دیر می فهمیم که

زنــدگـی همین روزهاییست که

منتظـر گذشتنش هستیم …!

همیشه بیاد داشته باشیم و فراموش نکنیم.

“مقصد”، همیشه جایى در “انتهاى مسیر” نیست!

“مقصد” لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: